Iklan Paling Popular

12 December 2013

: PROMOSI HUJUNG TAHUN SEMPENA KEMBALI KE SEKOLAH

Tajuk Iklan*:PROMOSI HUJUNG TAHUN SEMPENA KEMBALI KE SEKOLAH
Web Site:http://pinjamanwangberlesenanda.blogspot.com
Email*:pinjamanwanberlesenpj@gmail.com
Isi Iklan Anda*:Abu Seman Bin Masjoko
No c-56 ,Kg Susur Sungai
Persiaran 7 Lorong Liku Liku
09280 Pendang
Kedah Darul Aman
_______________________________________________________________________________________

Tuan pengurus,
Syarikat perkapalan Emn Sdn Bhd,
458102, pengkalan chepa
Kota Bharu ,kelantan 15 September 2012

Tuan ,

PER: PERLETAKAN JAWATAN

Berdasarkan maklumat yang dirujuk di atas , saya Mohd kamal bin kamil mustapha memangku jawatan pemandu lori kontena di syarikat tuan ingin meletakkan jawatan yang akan berkuat kuasa pada 30 November 2012 , sehubungan itu saya akan mematuhi polisi syarikat untuk memastikan proses perletakan jawatan saya berjalan mengikut tempoh masa yang diberikan syarikat tuan.

2. Justeru itu, saya ingin memohon maaf sekiranya tindakan saya ini meninggalkan kesan ke atas syarikat tuan , tujuan saya mengemukakan permohonan perletakan jawatan ini adalah disebabkan saya telah mendapat tawaran perkerjaan baru dan saya amat berterima kasih di atas kesudian pihak tuan memberi tunjuk ajar dan membimbing saya selama ini.

Dengan itu ,saya amat berharap kesudian pihak tuan memberi kerjasama di dalam permohonan ini.

Sekian, terima kasih

Yang Benar
_ _ _ _ _ _ _
(Mohd kamal bin kamil mustapha)



Read more: http://fuh.my/contoh-surat-berhenti-kerja/#ixzz2nJk8tHE6
Foto Upload(2M max):7.jpg
Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...